dewandahlia

22 December 2009

entri terakhir



Alhamdulillah..umur aku genap 24 tahun semalam..terima kasih atas semua ucapan yang dikirimkan..terima kasih yang tak terhingga kepada mak dan abah..tanpa mereka..aku tidak sebesar,sedewasa dan seberjaya begini..dan senakal ini..heheh..



Untuk Mak&Abah..


1. adik sayang mak&abah..
2. adik sayang mak&abah..
3. adik sayang mak&abah..
4. adik sayang mak&abah..
5. adik sayang mak&abah..
:
:
:
:
:
n. adik sayang mak&abah..

Mungkin ini entri aku yang terakhir.....





Untuk minggu ini..dan sebelum bergelar tunangan orang..(bunyi seperti sangat dewasa!) heee..

Aku pun sebenarnya tak sangka akan bertunang..ikut mak dan abah..tidak secepat ini untuk mengadakan majlis..ketentuan itu kita tak kan pernah tahu..keputusan dan perancangan untuk mengadakan majlis pun hanya di buat pada bulan lepas..maaf kepada teman-teman baik yang agak bercelaru menjadualkan kembali temujanji..terutama kepada rakan-rakan di UPM..(kebetulan serentak dengan majlis pertunangan aainaa)

Syukur aku..hubungan kami direstui..dari mula berkenalan di UPM..mungkin tiada apa yang harus disorokkan dari keluarga masing-masing..Siapa jua akan memikirkan hal ini apabila hubungan itu semakin serius..cuma ia mengambil masa yang panjang..

Doaku semoga hubungan ini akan terus berkekalan harmoni..tiada apa lagi yang aku harapkan..cuma menanti detik terindah yang belum ditentukan bila...(janji! akan beritahu awal-awal)heheh..


Untuk Khairul Adly Abu Hashim..

Terima kasih untuk setiap detik terindah dari mula kita berkawan..maksudnya, dari mula abang memberanikan diri menegur sayang-pinjam nota konon-kononnya-belajar berkumpulan konon-kononnya-bincang jadual waktu konon-kononnya-tolong belikan juadah buka puasa konon-kononnya dan macam-macam konon-kononnya..hehe..

Terima kasih kerana menjadikan setiap detik itu detik yang terindah..maksudnya, abang datang ke USM setiap hari Sabtu-berkelah-jalan-jalan setiap petang di kampung minum cendol-makan malam di Pak Hussin dan temankan sayang setiap pagi ke sekolah:-sebab tempat praktikal kita di sekolah yang sama..heheh..

Terima kasih juga kerana tidak pernah bosan untuk menunggu detik terindah..maksudnya..untuk kesabaran abang menunggu jawapan sayang dulu-menunggu untuk berjumpa-dan menunggu hari-hari menggembirakan..sayang abang..


~salam sayang~


*ini ialah gambar pertama kami berdua*


5 comments:

  1. so sweet!
    manis orangnya dahlia ;) semoga anda berdua bahagia dunia akhirat

    amin...

    ReplyDelete
  2. alolo..sweetnye..nantikan kehadiran kami untuk mengecohkan majlis pertunangan kalian..huhu..
    tahniah..

    ps: claim2..hehehe..

    ReplyDelete
  3. ayu : tq..amin..:) insyaAllah..ayu take care k..

    liza : sweet ko ni aku paham len cket..hehehe..
    sangat bez ko ade nnt ngan rumate gelapku..heheh..hai abi!

    ReplyDelete
  4. salam
    http://joinsaya.blogspot.com
    dptkan 100%komisyen....

    ReplyDelete
  5. selamat menjadi tunangan org.. x dpt dtg majlis ko huhuhuhu nnt kawen aku usaha utk dtg...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa..