dewandahlia

27 May 2010

main sembur-sembur

Aku baru sahaja sudah menggosok baju...hari Khamis.."terajin" nak pakai baju batik minggu ini..jadinya..aku pun berusaha menggosok malam-malam hari ini...

Jujurnya..aku memang tak pandai nak gosok baju batik/sutera...puaslah disembur air sebelum gosok..tak berjaya juga nk hilangkan kedutan...akhirnya..aku hantar ke kedai dobi..sangatlah rajin ulang alik ke dobi dalam taman ini..upah gosok RM 4..tak kisah..janji aku tak lah bersusah payah nak gosok baju batik/sutera..*pemalas!*

Tapi, selepas diperkenalkan dengan satu produk ini..dan mencubanya sendiri di rumah encik tunang..memang puas hati..senang..dan mudah...menyesal tak cuba beli dari dulu..*lain kali,dengar cakap orang tua*


Ini bukanlah promosi..aku pun bukan ahli berdaftar dengan syarikat jualan ini..cumanya nak berkongsi..manalah tahu ada yang punya masalah tak reti nak gosok baju sutera atau baju batik macam aku ini...boleh dapatkan produk ini dari kedai Cosway...tak lah mahal sangat..berbaloi-baloi...heheh..

Pada sesiapa nak upahkan aku gosok baju batik/sutera..boleh juga..hehe..upah tak mahal RM 5.20 sahaja...
 hehe...

Senang...main sembur-sembur sahaja..... :)

~salam sayang~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa..