dewandahlia

29 September 2010

rindu terubat

Untuk memulakan entri ini..beberapa kali aku terpaksa "delete".."backspace"...

Memiliki blog sendiri merupakan satu terapi..mula-mula main-main...lama-lama terlekat pula..heheh..
Dan kepuasan akan datang bila aku dapat berkongsi dengan semua pengunjung duniadahlia apa jua cerita  yang terlintas...

Jadi,macam mana boleh aku kirimkan ucapan jutaan terima kasih dan penghargaan aku kepada kalian pembaca duniadahlia...sabarnya kalian menantikan entri terbaru sepanjang 4 bulan ini benar-benar mengamit rasa terharu aku...maaf ye..bukan sengaja aku meninggalkan dunia aku sendiri sepi...membuak-buak rasa rindu nak menaip tau...

Sehingga ada satu entri untuk meletakkan blog duniadahlia ini antara 3 senarai blog kegemarannya...excers blue,terima kasih..terima kasih..terima kasih...dan terima kasih lagilah! heheh..
Mahu sahaja diletakkan apa yang beliau coretkan di sini, tapi, rasanya adalah lebih baik jika kita semua berkunjung ke blog beliau..jom! Baca pula pengalaman seorang lagi guru pendidikan khas..dunia yang sama tapi,berlainan pintunya dengan aku... klik pada nama excers blue itu ye...

Terima kasih semua!
 


*salam sayang*

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa..