dewandahlia

20 March 2010

bantuan diperlukan..

Kawan-kawan rakan pembaca duniadahlia...

Nak minta petua...

Aku rendam tudung-tudung bersama dengan sehelai tudung berwarna hitam...

dan hasilnya ialah...warna hitam itu telah menurun pada dua helai tudung..aku jadi sangat sedih..sebab...
  1. kedua-dua tudung adalah Ariani - fikir dua tiga empat lima kali baru beli..huhuhu..
  2. salah satu tudung adalah tudung hantaran tunang..lagi sedih.....

Macam mana nak hilangkan kesan nurun ye....

Kalau ada petua, cara, atau cadangan yang berkesan...bolehlah tinggalkan komen ye...

Perlukan bantuan untuk menghilangkan kesedihan ini....herm.....

Sekiranya berjaya...akan aku hadiahkan....dengan.....*akan diberitahu dari semasa ke semasa*....

Terima kasih....

~salam sayang~

4 comments:

  1. ala..kesiannya. hmm.. xda petua la.. last time aku rendam jer baju yang terkena color tu semula lama2x ngan air suam2x gitu. and bilas manual. aku repeat few times..hilang jer. tapi kalau extreme warna tu lekat kat baju.. hmm cm susah jer.

    ReplyDelete
  2. nas : aku cuba guna air suam lepas ini..sekarang tengah cuba rendam dengan sabun mandi..segala petua harus aku cuba...terima kasih ye..(",)

    ReplyDelete
  3. cuba guna varnish yg warna pink tu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa..